Cumhurbaşkanı Erdoğan, şehit yakınları ile gazi ve gazi yakınlarına yönelik önemli bir mektup kaleme aldı. Mektubun başında şehit aileleri ile gazileri en kalbi duygularla selamlayan Erdoğan, şehitleri rahmetle, gazileri ise şükranla yad etti. Şehitlerin ve gazilerin ülkenin temellerini oluşturduğunu vurgulayan Erdoğan, Türkiye’nin huzur ve emniyet içinde yaşamasının en büyük pay sahibinin şehit ve gaziler olduğunu belirtti.
Erdoğan, göreve geldikleri günden beri terörle etkin bir şekilde mücadele ettiklerini ve bu uğurda binlerce şehit verildiğini, binlerce kişinin de gazilikle onurlandığını ifade etti. Ancak, şehit ve gazilerin uğrunda mücadele ettikleri değerlere leke sürdürmediklerini vurguladı. Cumhurbaşkanı, Türkiye’yi terör belasından kurtaracaklarına inandıklarını ve “Terörsüz Türkiye” hedefine doğru kararlılıkla ilerlediklerini bildirdi.
Erdoğan, mektubunda şehitlerin aziz ruhlarına ve gazilere minnet ve şükranlarını ileterek, terörle mücadele sürecinde taviz verilmeyeceğini, şehit ailelerinin ve gazilerin incitilmeyeceğini belirtti. Türkiye’nin terörsüz bir geleceğe doğru emin adımlarla ilerlediğini aktaran Cumhurbaşkanı, bu süreçte hiçbir pazarlık veya müzakere olmayacağının altını çizdi.
Erdoğan, tüm vatandaşların da “Terörsüz Türkiye” hedefine destek olmalarını istedi. Ülkenin demokrasisini güçlendirdiklerini, hak ve özgürlükleri genişlettiklerini ve milli iradeyi güçlendirdiklerini belirten Cumhurbaşkanı, Türkiye’nin bölgesinde ve dünyada saygın bir konuma geldiğini vurguladı. Teröre karşı kararlılıkla mücadele ederken, barış, huzur ve kardeşlik için ellerinden geleni yapacaklarını söyledi.
Bu mektupla, Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkiye’nin terörsüz bir geleceğe doğru ilerlemekte kararlı olduğunu bir kez daha vurgulamış oldu. 📉👇