Türkiye Futbol Federasyonu işbirliğiyle düzenlenen Türk Telekom eSüper Kupa, büyük bir heyecana sahne oldu. İlk kez gerçekleştirilen bu turnuvada, eSüper Lig’de ilk altı sırada yer alan takımlar ve GAMEON eTürkiye Kupası’nın finalistleri kıyasıya mücadele etti. Fenerbahçe, rakibi Galatasaray’ı finalde yenerek kupanın sahibi oldu.
Fenerbahçe’nin bu zaferi, eŞampiyonlar Ligi ve FC Pro Dünya Şampiyonası Play-In Turu’nda Türkiye’yi temsil etme hakkı kazanmasını sağladı. Yarı final aşamasında Galatasaray, Fenerbahçe, Trabzonspor ve MKE Ankaragücü arasında yaşanan mücadeleler sonucunda Fenerbahçe ve Galatasaray finale yükseldi. Galatasaray ise Trabzonspor’u geçerek finalde Fenerbahçe’nin rakibi oldu.
Turnuvanın finalinde ‘Reset Bracket’ sistemine göre oynanan maçlarda Fenerbahçe, Galatasaray’ı mağlup ederek Türk Telekom eSüper Kupa’nın ilk şampiyonu oldu. Bu zaferle birlikte Fenerbahçe, İngiltere’de düzenlenecek eŞampiyonlar Ligi ve FC Pro Dünya Şampiyonası Play-In Turu’nda Türkiye’yi temsil etme hakkı elde etti.
Türkiye Futbol Federasyonu Millî Takımlardan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Hamit Altıntop, Fenerbahçe’yi tebrik ederek, Türk Telekom’a ve eFutbol’a yatırım yapan tüm kulüplere teşekkürlerini iletti. Fenerbahçe’nin uluslararası arenada Türkiye’yi en iyi şekilde temsil etmesi bekleniyor.